انتظار من انتظار من، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچولوی من

نظرات (11)

مهدیا
25 اردیبهشت 93 2:11
سلام دوست گلم وبلاگ زیبایت را خواندم .خوشحال میشوم که بیشتر با همدیگر آشنا شویم
مامان زینب کوچولو
25 اردیبهشت 93 8:59
سلام دوست عزیز ممنون از اینکه سر زدید و متشکرم از راهنمایی و آدرسی که دادید. انشالله خدای مهربون به زودی هدیه نازی بهتون بده امید به خدا لطف کردی،بازهم بهم سر بزن خوشحالم می کنی
ajij
پاسخ
سلام عزیزم. انشالله
مامان ماني جون
26 اردیبهشت 93 12:02
ممنون دوستم اميدوارم كه خدا هر چه زودتر يكي از فرشته هاشو هم واسه شما بفرسته مرسي بابت اطلاع رسانيت
ajij
پاسخ
سلام. خواهش می کنم عزیزم
فاطمه ع
26 اردیبهشت 93 20:43
سلام گلم ممنون که بمن سر زدی عزیـــــــــــــــــــــزم لینک شدی دوستم البته با اجازه
ajij
پاسخ
سلام عزیزم. باعث افتخار. من هم شما رو لینک کردم عزیزم.
هانیه مامان پارسا کوچولو
27 اردیبهشت 93 17:34
سلام گلم ایشالا خدا هرچی حاجت داری براورده کنه و هرچه زودتر یه نی نی ناز و خوشگل نصیبتون کنه ممنونم که به ما سر زدید من با اجازتون لینکتون کردم امیدوارم هرچه زودتر ازتون خبرای خوبی بشنوم
ajij
پاسخ
سلام دوست من. مرسی از دعای قشنگت. انشالله مرسی این باعث افتخاره منه . من هم شما رو لینک کردم.
مامان
27 اردیبهشت 93 21:55
سلام ممنونم اومدین پیشمون ایشالا شما هم نی نی دار پشین به زودی
ajij
پاسخ
سلام. منم از شما ممنونم که به وبم سرزدی انشالله
مامان نیایش
28 اردیبهشت 93 11:57
ممنون که اومدین.وب جالبی دارین.
رزا
28 اردیبهشت 93 16:41
مامان هديه
29 اردیبهشت 93 19:09
آپم بدو بیا بووووس
مامانی
3 خرداد 93 16:17
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدی از راهنماییت هم خیـــــــــــــــــــــــــــــلی ممنون انشالله شما هم به مراد دلت به همین زودی ها مرسی
ajij
پاسخ
سلام. خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم. انشالله
مامانی عسلی
7 خرداد 93 11:37
سلام ، من مامان رضوان از وبلاگ عسلی هستم ، مرصی که به وبلاگ ما سر زدی وبلگ خیلی قشنگی داری امیدوارم هرچه سریعتر به حق این ایام مبارک عکس نی نیت رو توی وبلگ ببینم
ajij
پاسخ
سلام مامان رضوان. مرسی از دعای قشنگ