انتظار من انتظار من، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچولوی من

نظرات (26)

مامان بیتا
7 دی 92 16:58
ان شالله به زودی نی نی دار شی خبرم کن
ajij
پاسخ
مرسی مامان بیتا جون
sindokht2
12 اسفند 92 13:27
انشالله خدا معجزه اش رو زودی بذار تو بغلت
ajij
پاسخ
مرسی از حضورت سیندخت جونم
مامان نازلی بالام
23 اردیبهشت 93 0:31
انشا.. زودزود مامان بشی
مامان علیرضا
23 اردیبهشت 93 13:28
زود زود ان شاالله گلم.خبرشو زودی برام میفرستی.
ajij
پاسخ
مرسی از حضورت انشالله. چشــــــــم
مامان پرنیا
23 اردیبهشت 93 22:16
انشاالله هرچی زودتریه نی نی خوشگل بیادتوبغلت
ajij
پاسخ
مرسی از حضورت انشالله
مامان گلها
24 اردیبهشت 93 8:41
سلام ممنون که به ما سر زدین ان شاالله خداوند هرچه زودتر شما رو به آرزوی دلتون برسونه و یه فرزند صالح و سالم نصیبتون کنه
ajij
پاسخ
سلام. انشالله
✿مامان شقایق✿
24 اردیبهشت 93 15:23
عزیزممممم ایشالا دوست خوبم بزودی یه نی نی سالم و خوشگل و تپوووووولو
سیما
24 اردیبهشت 93 15:50
سلام خانومی من هم ممنونم که به وبلاگ دخترم سر زدین. از ته دلم بهترین ها رو براتون آرزو میکنم و امیدوارم خیلی زود به خواسته دلت برسی و ما رو هم توی شادیت شریک کنی.
مامان سيدکوچولو
24 اردیبهشت 93 16:05
ان شاالله پست بعديت خبر خوش ني ني دار شدنت باشه به اميد خدا با اجازت لينکت ميکنم...
ajij
پاسخ
انشالله مرسی باعث افتخار منه. منم شمارو لینک کردم
الهام مامان سلنا
24 اردیبهشت 93 16:30
سلام خانومی ممنون که به وب ما سر زدین عزیزم انشاالله به زودی شما هم مامان میشی
ajij
پاسخ
سلام.مرسی از حضورت عزیزم انشالله
مامان كياراد
24 اردیبهشت 93 20:32
سلام دوست من...ممنون كه به ما سرزدي...اميدوارم به زودي يه ني ني خوشگل بياد توي دلت....من منتظر خبراي خوش هستم دوستم...
مامان الینا جونی
26 اردیبهشت 93 0:33
سلام گلم انشاا... که بزودی شمام مادر یه فرشته ناز میشید
ajij
پاسخ
سلام عزیزم. انشالله
میم مثل مادر
26 اردیبهشت 93 12:17
سلام ممنون از حضور گرمت و ممنون از راهنمایی های خوبی که کردی.امیدوارم خدا دعا و خواست شما را هم زود زود اجابت کنه.البته راضی باش به رضای خدا که هروقت صلاح زندگیت هستش اتفاق بیافته
ajij
پاسخ
سلام عزیزم. راضیم به رضای خودش
سیندخت
27 اردیبهشت 93 2:08
سلام وبلاگ خیلی خیلی هوارتا قشنگی دارید ببخشید من لینکیدتون شما هم لطف کنید منو بیلینکید
ajij
پاسخ
سلام عشقــــــــــم مرســــــی خانومی,چشات خوشگل میبینه باعث افتخاره
مامان دو وروجک
27 اردیبهشت 93 12:02
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدین. انشاالله خبر مامان شدنت رو هر چه زودتر تو پست های بعدی ببینم. با اجازتون لینک تون کردم شما هم ما را بلینکید تا دوستیمون ادامه داشته باشه
ajij
پاسخ
سلام دوست من. انشالله باعث افتخار عزیزم. من هم شما رو لینک کردم.
مامان مهلا
27 اردیبهشت 93 14:48
عززززززززیزززززززززم ان شالله دعات زود زود برآورده بشهممنون پیش ما اومدی
ajij
پاسخ
انشالله مرسی از حضورت عزیزم.
مامان هدیه
27 اردیبهشت 93 19:39
سلام مرسی از راهنمایی خوبت بابت سایت لینکت کردم عجیجم
ajij
پاسخ
سلام. خواهش می کنم عزیزم.
مامان راضیه
27 اردیبهشت 93 22:23
سلام مامانی مهربون...انشاالله خداوند هر چه زودتر آرزوت را بر آورده میکنه عزیزم
ajij
پاسخ
سلام. مرسی از حضورت انشالله
مامانی
28 اردیبهشت 93 1:39
عزیزم ایشالا فرشته کوچولوی تو هم زود بیاد بغلت ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدی و از راهنماییتم ممنونم
ajij
پاسخ
انشالله
مامان الینا جونی
28 اردیبهشت 93 7:04
سلام عزیزم انشاا... به همین زودیا مامان میشی گلممممم
ajij
پاسخ
سلام. انشالله
❤مامان مهسا❤
1 خرداد 93 8:09
گلم ایشالله خدا یه نی نی ناز هم به شما نصیب کنه
ajij
پاسخ
انشالله
افسانه
3 خرداد 93 10:18
ممنونم عزیزم که بهم سر زدی و راهنماییم کردی.ایشالا با هم نی نی دار بشیم بازم سر بزن خانومی
ajij
پاسخ
انشالله
مامانی عسلی
7 خرداد 93 11:44
سلام مرصی که به ما سر زدی انشالله هرچه زودتر حاجت روا بشی بازهم به ما سر بزن
ajij
پاسخ
سلام.مرسی
مامان
10 خرداد 93 14:37
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.دوستم برای سلامتی و ظهر امام زمان 14 تا صلوات بفرست
مامان آینده
11 خرداد 93 9:49
ان شاالله سریع حاجت روا بشی و نی نیتون زودی بیاد بغلت.
ajij
پاسخ
انشالله . مرسی از دعای قشنگت عزیزم
مامان
13 خرداد 93 8:50
سلام دوست عزیزم . صبح زیبایت بخیر و شادی . خوبی خانومی؟طوفان دیروز را چگونه گذراندید ؟جواب این پست را در وبلاگ خودم میدی عزیزم؟میخوام ببینم دوستان طوفان را چگونه گذراندند؟